2010. február 22., hétfő

utolsó részecske....

Jay gyorsan legurult az ágyról, és az ágy mellett kuksolt. Én kinyitottam az ajtót, és megláttam anyámat, egy szép fekete ruhában, és egy fekete táskával a kezébe.
-Zoe, most el kell mennem egy partira, majd csak késő este jövök haza. Ha éhes vagy van kaja a hűtőbe, majd egyél.-mondta. Én halálosan megnyugodtam. Szóval mégsem tudja hogy itt van Jay.

-Oké anya. Még valami?
-Semmi. Legyél jó. Szia.
-Szia!-kiáltottam utána.

Becsuktam az ajtót, és leültem Jay mellé.
-Ez meleg volt.-nevettem fel.


Jay magához húzott, és szenvedélyesen megcsókolt.
-Szeretlek.-motyogtam a csókba.
-Én még jobban-mondta, és ismét megcsókolt.
Csak faltuk egymás ajkait...



Mindenki boldog lett, Zoe és Jay között kissebb viták lettek, de megoldották, házasság is megvolt, és egy kisbaba is született, mindenki megszerette a saját apósát, anyósát, és a nászéjszakát Hawaii-on töltötték.

BOLDOGAN ÉLTEK, MÍG MEG NEM HALTAK!!

ITT A VÉGE, FUSS EL VÉLE... a másik történetemhez jobb kedvet kaptam, de azért ezt nem szüntetem meg, bocsika....

másik törim webcíme: www.cullen-kiscsaj.blogspot.com

1 megjegyzés:

  1. Szia

    Gáz, és nem tudom, észrevetted-e, de a címedben ü betű helyett ö betű van...
    Benina Modern tündérmeséje ezerszer jobb!!

    bye:Sz.

    VálaszTörlés