2010. február 23., kedd

Érzések

Tudom én hogy köcsögség itt abbahagyni a történetet, de egyszerűen legyen már mentségemre, hogy ehez nem jön ikhletem. Amikor elkezdek írni valamit, mindig jön valami ötletem, de pont nem ehez a részhez. Szóval már hivatalosan is kijelenthetem, hogy Zoe, és Jackson egy pár lettek, és az új történet Edward és Lizzy közt fog lezajlani.

Ömm... ezt a blogoldalt, átteszem, amíg nem jön valami ikhlet, addig ez ilyen közvetítőoldal lesz, minden fejleményről értesíteni foglak titeket...

Nah jó bevallom hogy nagyon szarul érzem emiatt magamat, de ezt el kell fogadni. Vége. The End!

Pár gondolat még:
-Baromi szarul érzem magam(mint mondtam)
-Ezt az egészet nem tudom hogy kezdtem el, csak így félvállról, hogy lesz ami lesz
-Ma a suliba is mindenki (vagyis csak egy gyerek) kikészített, de az nagyon
-Az új blogom folytatom amíg tudom...

:)

Persze tudom hogy nem olvassa el senki, de azért jó volt leírni :)

1 megjegyzés:

  1. én olvasom és totálisan megértelek, hogy abbahagytad:)
    imádtam de az új törid is imádom:)

    VálaszTörlés