2010. február 1., hétfő

Amerikai tündérmese-2.

Nagyon-nagyon köszönöm a komentet neked, Dorci (L)!!!!!
Remélem hogy máskor is írsz ;P



2.-Felhív??

-Te meg hol voltál?-kérdezte tőlem.
-Hawaii-on.-dünnyögtem-Csak elmentem sétálni, és egy partnál jukadtam ki, aztán meg nem tudtam merre kell hazajönni, így megkértem azt a srácot hogy nem tudná-e megmondani hogy merre is lakom.-Mondtam el neki rendesen kicenzúrázva, és a színészi részt kihagyva.
-Hmm...-most meg mi van? Tán annak sem örül hogy hazajöttem!?

Egyenesen felmentem a szobámba, és elővettem a gitárt, amit nemrég kaptam. Tudtam játszani, persze nem olyan jól, de szeretek. Szóval elkezdtem pengetni a húrokat, és vártam hogy mi sül ki belőle.
Talán egy órácskát játszottam a szeretett hangszeremmel, amikor ideje volt ennem valamit. Elmentem a konyhába, és nem sok mindent találtam, ezért 2 szelet pizzát ettem. A nappaliba, ahogy hallottam Kesha-Tik Tok száma ment, ezért csendesen el kezdtem dúdolni, közben elnyammogtam a pizzámon.
-Anya!-kiáltottam.-Milyen boltok vannak a közelbe?-kérdeztem.
-Hát nagyon jók. Három sarokra van egy bevásárló utca, vagy 10 ruhásboltal, és kb 5 élelmiszerbolttal, meg vannak ilyen műanyagos meg...
-Oké!-szóltam közbe. A ruhásbolt érdekelt engem nem a műanyagos!!

Miután megettem a pizzámat, felmentem zuhanyozni, és lepattantam a laptop elé. FElmentem msn-re, és amint láttam innen is el lehet érni a barátaimat. Nórinak írtam gyorsan.

Zoe: Szjja Nórikám!
Nóri: Szijja csajos! Mizujság van?
Z: Hát a ház tök jó, és meg is ismertem egy srácot. Nagyon jó fej. :$
N: Ennyi?? :O
Z: Hát kb igen :P
N: Jajj drágám most mennem kell, mert tesóm akar netezni valaminek, meg én is már 3 órája itt kuksolok. :P
Z: Oké, vigyázz magadra! :D
N: Meglesz! Csövikee! :)

Hát úgylátom ennyi lesz a mai msn....
2 órát neteztem még megnéztem a dolgaimat meg minden, és kikapcsoltam a laptopot.

Lefekvés előtt még megnéztem az Alkonyatot. WwáÁOóó... Jól játszik, és nagyon jól áll neki a vámpírság.

xXx

Reggel az első napsugárra ébredtem. 9.00 volt. Már biztos kinyithattak a boltok, ezért elkezdtem készülődni.
Felvettem egy fekete váltántos pólót, egy falmert, amibe egy ezüst színű övet húztam, és egy barna táskát dobtam a válamra. Egy szintén sötét színű sportcipőt húztam a lábamra, és írtam egy cetlit anyunak:
,,Vásárolni mentem, ne keress!!"


Három sarokra innen akkor van egy bolt. 10 perc múlva már azon találtam, magamat, hogy a 3. boltba megyek be. Eddig egy fehér felsőt, szürke flitteres pólót, egy shortot, és egy cipőt vettem magamnak. Ezután még 2 pólót, és egy fekete szövet kabátot.
Sikítást hallottam, a közelből. Basszus hogy nem lehet abbahagyni! Mi van itt? 10 perces 20.000 $ osztogatás?? :Oo
Már anniyra idegesített minden, hogy eldöntöttem hogy amiker mindenki megkapta a pénzét visszajövök. Kifizettem a ruhákat, és elindultam kifele. Az ajtó nyíllott, és beszaladt valaki. Persze hogy ki is lökte a szatyrokat a kezemből.
-Ohh bocsánat!-mondta a férfi de ismerős hang...
-Jackson??-kérdeztem.
-Áhh! Zoe! Te vagy a megmentőm!
-Miért is?
-Mert segítessz valahogy kijutni innen.-mondta könnyedén kiskuty szemekkel nézve rám.
-Szívesen, de hogyan?-kérdeztem. Ezen ő is elgondolkozott, és kitalálta, hogy a hátsó ajtón segítek neki megszökni. Kiosontunk, úgy hogy az eladó se látott meg minket.
-Szuper vagy!-mondta egy öleléssel jutalmazva.
-Ohh igen tudom...-mondtam rákacsintva.-AMúgy te hogy-hogy itt vagy?
-Jöttem vásárolni. Vagyis jöttem volna.-rántotta meg a válát.
-Na akkor gyere, mert még akarok magamnak táskát venni.-nevettem fel.
-Dehát itt a kezedbe!-nézett értetlenül. Férfiak...
-De ez nem menne a szürke flitteres felsőmhöz.
-Nők...-sóhajtott-na hát igen.
-Férfiak...-mondtam ugyanolyan hangnemmel ahogyan ő is.

Hogy most jobban megnézem az egyetlen amerikai ismerősömet, hát elég jól... Na jól van NAGYON jól nézett ki. De nem lehetne semmi se köztönk, mivel ő egy nagy sztár. Ahogy mi sétálzunk, egy boltot pillantottam meg.Bementem magam után húzva Jay-t is. Őt elküldtem hogy vegyen ami neki kell, én is veszek ami nekem kell. Láttam is egy ugyanolyan táskát, amilyen a felsőm, ezért be is tettem a táskába. De ezen kívül vettem még egy bolerót és egy cipőt hozzá. Na meg egy piros-fekete kockás inget.

-Itt is megvagyok. TE??-kérdeztem.
-Hát nem tudom eldönteni hogy kék vagy szürke.-mutatott a kezében lévő pólókra.
-Szürke! Határozottan szürke!

Mikor kiértünk, elmondta hogy Határozottan jó velem vásárolni :P. Egyszer meg is fog kérni hogy menjek még el vele. Meg hogy a stábnak is be akar majd mutatni. Erre én el is kezdtem volna ellenkezni vele, de mondta hogy ne is próbáljak, mert űgyis így lesz.
Már a házunkhoz érve elköszöntünk, és 3 puszival elbúcsúztunk, hogy majd holnap felhív. Erre én nagyon meg is örültem, mivel FELHÍV!!!!
Mire beértem, és a telefonom már el is kezdett csörögni. Már holnap lenne?


Ruhák, amiket Zoe vett:
http://image02.otto.de/pool/ov_formats/3020963.jpg (csak szürkébe)

http://www.bellacafe.hu/wp-content/gallery/taska/25-flitteres-taska-claudia-canova.jpg
(szürkébe)
http://media.photobucket.com/image/ez%2525C3%2525BCst%20%2525C3%2525B6v/silver_ivy/ov_ezust.jpg
(az öv)
http://www.vanity.hu/pictures/subitem/4700/6594_m.jpg (az ing)

3 megjegyzés:

  1. Óóóó,el sem hiszem,hogy valaki Jacksonos fanficet ír *-* Annyira örülök!!! Én is Jackson fan vagyok!!!! *-* Szóval elég hamar alakulnak köztetek a dolgok a törénetedben, de Jackson halál cuki (természetesen). Alig várom,hogy folytasd!
    Mellesleg én is vezetek egy blogot,Jasperes fanfickel (alkonyat-utan.blogspot.com). Benne lennél egy link cserében? *-* Válaszolj nálam,légyszi! Köszi :)

    VálaszTörlés
  2. Wow
    Ez nagyon király lett:)
    Ahogy neki ment a boltba:)
    Imádom őket:)
    Várom a következő részt:)

    VálaszTörlés
  3. Köszi a kommenteket, és nagyon szívesen benne vagyok a linkcserébe :D

    VálaszTörlés