2010. február 10., szerda

Amerikai tündérmese 8.-unalmas nap

2-3 KOMMENT UTÁN 9. FEJEZET!! :P


Tudom ez nagyon rövidke lett, de :$
Na hát akkor jó olvasást, remélem tetszik nektek :P
8. fejezet-Unalmas Nap




Elkezdte kinyitogatni a szemét, és rámnézett. Nem tudom meddig nézhettük egymás arcát, de megcsörrent a telefon.
-Halló!-szólt bele Jackson.
-Most?... Oké... Mert?... Nem tudok prog... Jólvan... Mikorra?... Jólvan... -szólt bele már mogorván.
És leült mellém az ágyra.
-Zoem... Figyelj kicsim, fél óra múlva el kell mennem, és csak 3:00-ra érek vissza. Rendbenb leszel addig?-kérdezte tőlem szemét lesütve.
-Jackson! Nézz rám-emeltem fel a fejét- Nem vagyok már kislány. Tudok magamra vigyázni, és nem lesz semmi baj. Majd elmegyek vásárolni.
-Oké. Szeretlek.-mondta ki a féltett szót, amit én ha jól emlékszem csak rajta kívül egy embernek mondtam.
-Én is szeretlek.

xXx

Jay már fél órája elment, és én nagyon unatkoztam. Beraktam a DVD lejátszóba egy filmet. A címe Feketék fehéren. Jókat nevettem rajta. Amikor vége lett, találtam egy Igen ember címűt. Jay ha jól számolom, márpedig jól számolom, fél óra múlva itt lesz. A film közepén járhattam, amikor egy hang suttogott a fülembe.
-Majdnem összehoztak egy filmbe ezzel a pasival, de nem engem választottak be.
Megfordultam és meg akartam csókolni, de amint megláttam aggódni kezdtem.
-Veled mge mi történt?-és megsimítottam az arcát.

3 megjegyzés:

  1. wow ez igen sejtelmes és nagyon jóóóó kövit hamar
    puszi Mimi
    és komizzzatokkkk!!!!

    VálaszTörlés
  2. ajaj,mi történt Jackson-nal? :/ folytasd hamar!!!!

    VálaszTörlés
  3. köszönöm, és még 3 komment, és fent lesz az új rész! ^^

    Ja és a névtelenek is írhatnak:D

    VálaszTörlés