2010. február 2., kedd

Amerikae tündérmese 4-Puskagolyó

Na most jól kibasztam veletek :P Azt hittétek hogy Jackson valami fontosat akar mondani mi?


4:

-Zoe! A táskád!
-Jaa Igen. Köszi Jay.

Három puszi után elköszöntünk, és én elindultam haza. Mikor kiértem a városba, éreztem hogy kellene hívni egy taxi-t de mégsem tettem. Dél volt, hát mi is történhetne?

Még egy sarokra se hagytam el Jay házát, amikor sikítást hallottam, és láttam, hogy egy pasas fit el fegyverrel mellettem, és visz valamit. Amikor meglátott a pisztolyt felém tartotta, és céloz-nemcéloz módon lőtt egyet, és futott tovább. a lábamba éles hasítás lett, aminek a következménye, hogy egy fiatal lány, aki 17 éves lehetett megállt mellettem, és hívta a mentőket. Ezután elsötétült minden.



Jackson Rathbone szemszöge:

Amikor zoe elment nem tudtam mit kezdeni megamtól. Nehezen, de be kellett magamnak vallanom, hogy hiányzott. A jelenléte megnyugtat. Nem kell hozzá Jasper képesség, elég ha meglátom.
Fél óra múlva Ash hívott:
-Szia! Azonnal gyere be a kórházba!
-Miért mi történt? Megsérültél?-kérdeztem kicsit aggódva.
-Zoe-t meglőtték, de nem kesz semmi sújos. Most szedok ki a pisztolygolyót, de siess ahogy tudsz.-Zoe? Mi van? Zoe-t meglőtték?

Lecsaptam a telefont, köszönés nélkül, és siettem a kórházba. A recepciós nő elkerekedett szemmel figyelt, gondolom felismert. Felküldött a 2. emeletre, és eligazított a szobák közt is. A lépcsőn már-már futottam.
Amikor megláttam Ash-t és valószínűleg Zoe anyját, azonnal odarohantam.
-Mi történt?-kérdeztem aggódva.
-Zoe emikor haza akart menni, egy őrült fickó rohant, és belelőtt a lábába. Az orvosok szerint ha 5 percel később jönnek, ambutálni kell. - mondta Ash.

Leültem a székre és vártam. Kijött az orvos. Sara, Zoe anyja megkérdezte hogy mit várhat, mire a felelet az volt, hogy 5 óra múlva felébred.

5 óra múlva kimentem a kórteremből egy kávéért, amint visszaértem minden ugyanúgy volt. Kis idő múlva Sara lement venni valamit enni, mert éhes volt.2 perc múlva Zoe nyöszögött valamit, és fel akart volna kelni, gondolom a lába miatt.

-Még feküdj vissza. Pihenned kell.-mondtam neki, visszanyomva az ágyba.


Zoe Moon szemszöge:

Jay elmesélte hogy mi történt, azt is beleértve, hogy 5 órája aggódik értem.

-Éhes vagyok.-jelentettem ki kis idő múlva.
-A kórház szállít neked kaját.-mondtam neki.
-Na nee-mondtam kikerekedett szemekkel.-Már voltam korházba, és a kaja nagyon pocsék. Lécci hozz már nekem valami ehetőt.-néztem rá bociszemekkel.

-5 perc és itt vagyok. Pizza megfelel?
-Igen-nevettem fel.

Amikor Jay kiballagott, jött az én drága aggódó anyám.
Ő is szépen, persze részletesebben elmesélte, hogy aggódott és hogy nem enged többé így sehova, amiről 5 perc múlva lemondott az én szavam által.
-Kicsim most be kell mennem a munkahelyemre, de majd jövök.
-Oké anyu. Szia.-mondtam kedvesen.

Kövbe megérkezett Jay a finom, és egy nő a korházi (gusztustalan) étellel. Amint kiment a nő, Jay elémtolta a pizzát, majd a másik ételt az ablakon kiöntötte.
Ez így ment 3 napig, amikor már hazaengettek, mankóval.

-Jajj de jó újra itthon.-mondtam nevetve Ash-nek.
-Azt gondolom. Figyu Z nem lenne kedved vásárolni jövőhéten?
-Dehogynem! Ez nem kérdés!
-De jön Jay is, ruhát venni. Tudod jó tudni róla, hogyha ,,olyan" helyre megy, akkor képes fél órát készülődni.
Ezen mind a ketten jót nevettünk.
-Komolyan ilyen női hormonú?-kérdeztem
-Valójában nem, de ha vásárlásról van szó, akkor megnézi hogy van e olyan pulcsija amelyikhez nem megy egy naci sem, ezért vesz egy olyan nacit, meg ilyenek.
-Ohh az más.


xXx


Este nem tudtam elaludni. Anya nem jött haza, mert sok a munka. Persze azt nem is selyti hogy én tudok John-ról. Egyedül mégsem akartam lenni, ezért áthívtam Jay-t hogy legyen itt legalább 8-ig, és szórakozunk.
Már 7 elmúlt, ezért felhívtam Jay-t hogy hol jár már.
-2 sarok és ott vagyok.
-Siess. Az ajtó nyitva lesz.
-Oké

Majd kinyomta. Hát mondhatom szép.
Ekkor hallottam a lépteket a házba. Ilyen hamar megvolt az a 2 sarok?? De amikor kimentem nagyon is meglepődtem a látványon, mert egyáltalán nem az a személy volt akit vártam.

-Te mit keresel itt?-kérdeztem.

Szerintetek ki lehet ,,az"?? Írjátok meg komiba ;P
A következő rész asszem 2 nap múlva :D

Tudom hogy nem fer az ilyen vég, de szeretném, ha kíváncsiak lennétek. :P

4 megjegyzés:

  1. Őszintén szólva fogalmam sincs,ki lehet az. xD Talán a barátnőd, Nóri...vagy nem tudom! :P :)

    VálaszTörlés
  2. Wow
    Ez nagyon durva volt, hogy meglőtték
    De nem tudom, hogy ki lehet:)
    Nagyon tetszett:)
    Várom a következő részt:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Tudom, hogy nem nagyon ismerjük egymást, de egy meglepivel szeretnélek megajándékozni! Katt az oldalamra:
    http://www.szylu.blogspot.com/
    Pusz
    Szylu

    VálaszTörlés
  4. Meglepi nálam!!! :)
    www.alkonyat-utan.blogspot.com

    VálaszTörlés