2010. február 1., hétfő

Amerikai tündérmese-3.-A buli

MEGLEPETÉS!!!

Imádlak titeket /főleg akik komit írtak/ Tudom hogy még nem olyan izgalmas, de ezutáni rész remélem hogy el fogja nyerni a tetszéseteket :P
Abba aztán lesz puskagolyó XD


Ránéztem a modilomra, és nem ő volt. Nóri hívott fel.
-Szia Nóri!
-Szia Z! Na mizujs van Amcsiba? Már Zoli is érdeklődik rólad.
-Zoli? Hát neki mond meg hogy jól vagyok, de neked elmondom, hogy az a pasi, akit megismertem, az nagyon jó fej... és hát nem is rossz. Kifejezetten jó.-mondtam neki álmuldozvva.
-Meg kell ismernem!!!
-Nem!-vágtam rá-vagyis majd én mutatlak be neki.-ennél jobb kifogásom nincs?
-Okéé...
-Figyelj Nórikám, most le kell tennem, mert anyának megyek segíteni. Szia!-és lecsaptam. Minek kellett úgy benyögni hogy ,,nem"??

Amikor már leszálltam a témáról, mentem enni. Anya most lasaigne-t csinált. Egész jó lett. Néha oltárira finomat tud főzni.
Meghallottam Inna-HOt című számát. Ez a telóm csengőhangja is. JÉZUSUM CSÖRÖG A TELEFONOM!!!
Beszaladtam a szobámba, és a legcsodásabb nevet megpillantottam. Jackson Rathbone.
Ez lenne a világ legcsodásabb neve? Hát nekem igen.

-Szia Jay!
-Szia Zoe. Figyu nem jössz ki sétálni? Elmennénk bulizni a haverokkal.
-Most séta vagy buli?-kerdeztem kuncogva.
-Elsétálunk a buliig.
-Így már rendben. Oké.-mosolyogtam-mikor?
-1 óra múlva ott vagyok!
-Oké!

Elköszöntem és leraktam a telefont.

Egy fekete ruhát választottam ki, egy szinrén fekete lábbelivel

Ruha


Kihúztam a szemem, begöndörítettem egy kicsit a hajam, és vártam hogy eljöjjön a várva-várt időpont. (persze ezeket a teendőket fél óra alatt csináltam meg)

20 percet tv-ztem, és elkezdtem felöltözni.

Csengettek.
Ahogy kiléptem, Jay fogadott volna, de ehelyett egy nagy mackó és egy tündérke várt az ajtóba.
-Sziasztok miben segíthetek?-biztos anya munkatársai. Ilyen fiatalok?
-Ha te vagy Zoe Moon, akkor érted jöttünk, mert Jay most Robbal készülődik. Tudod ő többet készül mint egy lány.-nevetett a tündér.
-Hát igen.-Macika.
Ezen már nekem is mosolyognom kellett.
-Mellesleg Kellan Lutz vagyok, ő pedig Ashley Greene.
Rám mosolyogtak, és egy két puszival jutalmaztak.
-Asszem' engem már ismertek.-mosolyogtam még mindig.
-Igen. Jay azt mondta kedves lány vagy. Sokat mesél rólad.

Erre már felelni sem tudtam mit, elpirultam.

-Hé Ash! Nem erre kell menni?-kérdezte kis idő múlva Kellan.
-Ömm...-nézett körbe Ash-merre jöttünk?
-Szerinted én kérdezném ha tudnám?-vont válat Kellan.

-Ezt a részt még ismerem, de jobb vagy bal nem tudom.
-Hívok taxit, és megmondom hogy vigyen haza-nevetett fel Ash. Találékony.

Amig megérkezett a taxí mi ismerkedtünk. Elmesélte, hogy Rob elméletileg Krissel van, de hogy mi lesz ebből ő sem tudja, mert Kris eléggé nyígós, és kikészíti szegény Robot. Kellannak van egy csaja, ő neki a neve Nikki lenne. A filmbe jöttek össze, és nagyon jól tartják magukat. Ash ,esélt, hogy neki is van egy pasija, de ő nem sztár vagy ilyesmi, hanem egy sima közember. Csak bárokba szokott énekelni. Egész megkedveltem őket. Még én Ashel beszélgettem, közbe-közbeszólt Kel is, valamilyen viccel, amit röhögés nélkül nem lehetett jutalmazni.

Megjött a taxi. Beszáltunk, Kel lediktálta a címet, és indultunk is. A ház, amihez mentünk egy szálloda volt. A 2. szintjére mentünk fel. Az ajtó előtt kopogtunk, ami rögtön nyílott is.
Sejtésem szerint Rob volt.

-Ne is kérdezzétek. Azon rágódik, hogy milyen felsőt vegyen fel. Valami női hormonok keringenek benne mostanság.-mondta-Ohh... Te biztosan Zoe vagy. Én RObert Pattinon vagyok.
-Örülök hogy megismerhetlek.-mosolyogtam
-Szintén.

Ahogy beljebb léptem, megláttam Jay-t hogy az ágy felett áll félmeztelenül. Az a test!!!
Az ágyon 3 felső volt kirakva. Azon töprenghetett, hogy mit vegyen fel. olyan cuki volt így, de mivel már a többiek is idegeskedtek, gyorsan beslisszoltam a szobába, és a kezébe nyomtam azt az inget, ami a kezem ügyébe került.

-Ez jó lesz!-tettem hozzá.

Ő csak mosolygott. Végre indulhatunk. Elméletileg a Soho-ba megyünk, egy buliba. Ott fog minket várni Nikki és Elizabeth, vagyis Liza.
A séta nagyon jól esett... azon gondolkoztam, hogy milyen jó teste is van Jay-nek. De komolyan. Nem is az az izompacsirta, de nem is az a ,,basszus de vékony''.

A házikó bejáraánál ott várt ha jól sejtetem pirosba Nikki, fekete fehérbe Liza.
-Z, ez itt Nikki és Liza. Meg fordítva.-mondta Jay.
-Sziasztok.
-Szia.-majd pusz-pusz volt
-Szóval te lennél Zoe. Csini a ruhád!-jelentette ki kuncogva Nikki, és ahogy végignéztem rajta, láttam hogy ugyanolyan ruciban vagyunk, csak az öve piros.

Ahogy beértünk az épületben, a falak 3 féle kék színnel voltak kifestve. Egy világos, sötét, és... közepes.
Ash elhúzott a pult felé, ahol egy teqilát rendelt nekem, és magának. A teqila csak kezdés volt, mert utána folyamatosan ittam a piákat. De meg is lett az eredménye. Szédülve mentem oda Jay-hez és megszólaltam.

-Haji. Tácsolunk?
De nem szólalt meg, csak odaszólt a többieknek, és felém fordult.
-Most hazaviszlek jó?
-Nem!!-akadtam ki-Táncojli akaro veled!!
-Hazamegyünk és táncolunk.

Hallottam hogy a többiek elkezdenek nevetni, erre én is elnevettem magam. Jay tartott meg, nehogy elessek. Persze párszor sikerült is, amiken én jókat nevettem.
-Jackson!-suttogtam.-ÁÁÁáááá!!!-sikítottam
-Figyelj Zoe. Nem tudtam hogy árt neked az alkohol, főleg így, de hazamegyünk, és elalszol. oké?
-Táncolunk-énekeltem.
-Igen.-mondta.

xXx

Reggel iszonyú fejfájásra ébredtem, egy idegen szobába. Keltem volna ki, de annyira rá volt csavarodva a lábamra a takaró, hogy azonnal leestem az ágyról. Mivel nem volt erőm, az ismeretlen parkettán feküdtem egy darabig, míg a fejem el nem kezdett jobban fájni. Erre fel próbáltam kelni, s az ajtó is nyitódott. Jay arcát láttam meg.

-Jó reggelt!-mosolygott.
-Neked is-majd keltem fel. Mivel láthatta a bénázásom, ezért segített felálni.
-Köszi.-motyogtam, és megfogtam a fejem

-Tegnap jól kiütötted magadat. Szegény Ash-nek szerelmet is vallottál szerenádozva.
-Mi?!!?-kérdeztem rémülve.
-Igen. Meg nem akartad hogy hazahozalak amíg nem táncolunk, meg ilyenek. A legjobb az volt, amikor odamentél Robhoz, hogy adja ide a sörét neked, mutatsz valamit. Erre ő meg gyorsan megitta, odaadta neked, te meg jól fejbeverted vele, hogy miért itta meg mi jogon!!-mesélte fulladozva a röhögéstől.

Erre egy jó puha párna volt a jutalma.
Amikor már sikerült lenyugodnia, megszólalt:
-Csináltam reggelit. Hozom, te meg pihenj! Felejthetetlen volt a tegnapi nap!

2 perc múlva vissza is jött egy tálcával. Volt rajta 2 kifli, egy csésze tea, egy pohár víz és fájdalomcsillapító.
-Köszi.-mondtam hálásan.
-Semmiség volt.

Mikor leült, kopogtattak az ajtón. Kiment, gondolom kinyitotta a hangokból ítélően, és be is zárta. Már a léptek egyre közelebbről jöttek, amikor Bejött Jay, Ash, Kellan és Nikki.
-Sziasztok.-köszöntöttem őket.
-Szia.-köszöntek.
Kellanra egyszer csak jött egy röhögőgörcs és mág jó hogy nem fetrengett a földön.
-Na? Mikor lesz az esküvőtök Zoe? Ash?-kerdezte még mindig fulladozva.
Tőlem egy szemforgatást, Ashtől pedig egy nyakast kapott.

Ash-el megbeszéltük, hogy csak csajok, holnap este elmegyünk vásárolni. Persze ogy egyből bele is egyeztem. Még abba is amikor azt találta ki, hogy a mai, és még 2 estét az ő hotelszobájába töltöm. Ez Kel-ből egy ismételten nevetést váltott ki hogy ,,már nászút?"

15 perc után már ki is ürült a hotel, és már én is készültem, amikro Jay megszólalt.
-Zoe!

4 megjegyzés:

  1. Helloka, tetszik a történeted, jó hogy van valaki aki még ír Jackes storyt. az én blogomon is van, az a címe hogy Screenplay, gondolod lesd meg, és ha benne vagy kirakhatnánk egymás blog linkjét.

    VálaszTörlés
  2. ez a fejezet vicces volt :D az "Elsétálunk a buliig." volt az egyik legjobb rész xD aztán Kellan is egy idióta xD :D Meg,hogy szerelmet vallottál Ashnek.... szóval ez jó volt! :D De mit akar Jay? *-* folytasd hamar!

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon király lett:)
    Nagyon tetszett:)
    Durva volt amiket Zoe csinált:)
    Nagyon jó lett:)
    Várom a következő részt:)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    A következő fejezet megnyugodhattok, mert hamar fel fog kerülni :P
    Már az elejét meg is írtam, ma fogom befejezni ha sikerül. :D
    Kíváncsi vagyok miket fogtok írni ha megtudjátok mit akart Jackson :P

    VálaszTörlés