2010. február 4., csütörtök

Amerikai tündérmese-6. mese mese mátka



Itt is man ez a rész is :P tudom hogy nem lett annyira jó, de remélem hogy a következő fejezet, ami sajnos jövő hétre lesz kész, jobb lesz.
Addig is várom a NŐI NEVEKet :D

6-Mese Mese Mátka



Ashley rohantfelénk mint az állat, de úgy, hogy amikor ideért, a lendületéből egy csöppet sem visszavéve, ha nem Jackson, akkor mind a ketten a földön fetrengenénk.
-Oké Ash! mond mi történt hogy ilyen lelkes vagy?
-Jajj Z ne mond már! A vak is látja hogy mi folyik itt!
-Ömm...-néztem zavartan-a vak nem, nem látja.

-Oké Ash! Igen, jól látsz mindent. Még valmi?-látom Jay nagyon le akarta rázni a kis tündérkét.
-Oké-oké gerlepár! Jajj de jó titeket így látni. Olyan boldog vagyok!-ő mondja? hát még én!-Na de most megyek Nikkivel megyünk... valahova.-nyögte ki.
-Jó szórakozást.-nevettem fel.

Látom Ash-t tényleg feldobta az a hír.
Amikor elment, Jay egy gyors csókot nyomott a számra, és mentünk tovább.
Sokat beszélgettünk, míg meg nem tudtam, hogy nagy álma egy Magyarországi turné.

-Magyaro.?-kérdeztem meglepettem.
-Igen. AMióta veled megismerkedtem, az egyik álmaim közé tartozik ez is.-magyarázta el.
-Majd elmegyek veled oké?
-Jólvan.

Ezen a napon még el is mentünk ebédelni, majd véletlenül-szerintem egyáltalán nem-találkoztunk Ash-el, és Nikkivel. Ahogy láttam már Nikki is tudta, mert egy vigyorral az arcán láttam meg mifelénk közlekedni. Ez a kis találka után beültünk egy étterembe, ahol a pincérnő láthatólag felimerte Jacksont, mert az arckifejezése nagyon azt sugallta.
-Jónapot. Ma én szolgálom ki önöket, Jenny vagyok.-mintha a nevét csak Jaynek mondta volna.
-Oké. -szólt kövbe a párom- Kérnék egy gyros-t és egy hamburgert.
A nő elment, és ismét ketten maradtunk.

xXx

Fél 5kor Jay kitalálta, hogy mennyünk el moziba. Egy nem is tudom milyen filmet néztünk meg, de a címe az volt hogy Avatar. Nagyon tetszett a film. 7 órára értünk haza, mert Jay megállt fagyizni, és a hosszabb útra kanyarodtunk. Anya bejelentette hogy John-al megy ebédelni, és nem is alszik itthon, úgyhogy az este megint Jay lesz nálam.-remélhetőleg.
Már a TV előtt ültünk, amikor Jay mobilja megcsörrent. Az arckifejezéséből én nagy bajt köveztetettem.

5 megjegyzés:

  1. Wow
    Tök jó lett:)
    Azt hittem, hogy valami rajongó lesz, de ez így jobb lett:)
    Nagyon tetszett:)
    Várom a következő részt:)

    VálaszTörlés
  2. wow... ez is nagyon jó lett nem tudom mért mondod hogy nem... függővég =( de várom a kövit =D
    puszi Mimi

    VálaszTörlés
  3. Szia Pusszy és Mimi.
    Hát nem tudom, de nekem nem nagyon jött be ez a rész. De úgy látom, hogy nektek igen, úgyhogy meg se szólalok. :P
    A következő részbe ígérem, hogy nem lesz ,,függővég" :P

    Kösz a komikat: kis csaj!

    VálaszTörlés
  4. nézz be hozzám mert van egy kis meglepim =)
    puszi Mimi

    VálaszTörlés
  5. Vicces,hogy Ashley mennyire örült nektek! :D Na persze, tök jó,hogy együtt vagytok! :) Remélem,hamar folytatod!

    VálaszTörlés