2010. február 6., szombat

Amerikai tündérmese 7.-jól megvagyunk együtt




7. fejezet- Jól Megvagyunk Együtt


Letette a telefont és felém fordult.
-Zoe! Ash hívott hogy el kell mennem valaminek. fél óra múlva visszajövök oké?-kérdezte
-Oké.
Majd kaptam egy csókot, és elment.

Jackson Rathbone szemszöge:

A parkba ott volt az egész vámpírcsalád Peter Liza és Robert kivételével.
-Mi van?-kérdeztem
-Tudod...-kezdte Kristen-Biztos hogy jó dolog Zoe-val járni? Nem csak a pénzedre hajt? Tuti hogy ha nem lennél híres...
-Figyelj Kris. És ti is. Én már jól ismerem Zoe-t. Tudom hogy Ash is nagyon jól megvan vele, és azt is hogy te tömted tele mindenkinek a fejét a hülyeségeiddel. Miért nem nőssz már fel? Az ég szerelmére! Már 19 éves vagy! Nem rá kellene féltékenynek lenned, mit érdekel hogy mi van velünk Kristen? Én már jól ismerem Zoe-t, és mindent tudok róla ami szükséges! Szüksége van rám! Szükségem van rám!-mondtam már lassan kiabálva Kristenre, az utolsó mndatot különlegesen kihangsúlyozva.

Majd hátat fordítva elmentem onnan, vissza Zoe-hoz.

Zoe Moon szemszöge:

Talán még fél óra sem telt el, léptek zaját hallottam meg.
-Szia!-mondtam egy zájrapuszi kísáretével.-Na mi törént?
-Szia. Semmi csak megbeszélés volt. Siettem ahogy tudtam.

Ezután egy csókba fortunk össze. Az este filmézéssel telt el, és mentünk aludni.

Hajnalba beszédre ébredtem, de nem nyitottam ki a szememet. Jay motyogott, és biztos nem álmába. Az arcomat simítgatta a szöveg kíséretével:
-Nem értem miért kell Kristennek mindenbe beleszólnia. Te fontos vagy nekem Zoe. Tudom hogy nemcsak azért vagy velem mert híres vagyok, és csak a pénzemre hajtassz. Aludj tovább.
Majd fészkelődött és elaludt.

xXx

Reggel amint kinyitottam a szememet Jay édesen szuszogott mellettem. Az egyik keze a feje alatt, a másik a hasamn pihent. Az egyik lábával az én egyik lábamat kereztezte.
5 percig csak néztem, amikor ébredezni kezdett. Kinyújtózkodott, megfordult, és pihent egy kicsit. Ha el nem aludt. Már nem bítam magammal, átkaroltam, és a fülébe suttogtam: Ébresztő!! Majd megpiszilgattam az arcát.

2 megjegyzés:

  1. huhh ez tök jó volt a vége nagyon ari lett és hát kristen...várom a kövit
    puszi Mimi

    VálaszTörlés
  2. hmmmm,mi üthetett Kristenbe? A vége szerintem is nagyon aranyos lett! :)

    VálaszTörlés