2010. február 4., csütörtök

Amerikai tündérmese 5-szülinap luxus kivitelben

Tessék! Itt a következő rész :D
Remélem örültök neki :D
És kérek min 5 kommentárt... Remélem hogy meglesz, és adtok elég biztatást, mert még fogalmam sincs hogy mi legyen a kövi részben.


Szülinap Luxus Kivitelben:


-Ohh csak hoztam egy kis tortát, mert tudod Jacknek ma van a szülinapja. VÉgülis ez Ash ötlete volt, de én hoztam-húzta ki magát a betörő.
-Oké Rob. Köszi.

Miután elment, én azon kezdtem el agyalni, hogy én mit adjak neki?

-Szia Zoe!-köszönt boldogan Jay.
-Szia. Figyu én nem tudtam hogy ma van a szülinapod, majd holnap megtarjuk rendben.-vettem fel bájos arcom.
-Mi?? Nekem nincs szülinapom ki mondta??-kérdezte
-Hát izé.. Rob. Most jött és ment!-mondtam értetlenül

-Ohh basszu! Ma az a szülinap van, hogy ezen a napon jelent meg az első filmem-nevetette fel.
-Ja! Csak tudod Rob csak azt mondta, hogy adjam neked oda, mert szülinapod van.
-Akkor együk is meg!

A torta egy finom gyümitorta volt, 1 marcipánnal. Atortára még rá volt írva:
,,Ui.: Színészhez hasonló marcipán nem volt!"

Ezen ahogy láttam ő is jót mosolygott.
Ahogy ma megnéztem így nézett ki:
Annyira aranyos volt azzal a mosolyával :)
Ahogy összenéztem vele ő is mosolygott.
-Tudod, most már egy pár hete ismerlek, de szeretnék valamit...-hallgatott el.
Én értetlenül meredtem rá, mire ő közelebb ült a kanapén, és megfogta a kezemet. Az arca egyre közelebb került hozzám, majd végre megcsókolt. A csókja édes volt. Mivel éreztem rajta hogy bizonytalan (nem a csókon XD) segítettem neki. Megfogtam a tarkóját, és magamhoz húztam. Ő a két kezét a derekamra tette, amire az volt a válasz, hogy megbillentem, és magammal rántva leestünk a kapéról. Ő rámmosolygott, és újra lefoglalta a számat.
Már kényelmetlen volt, Jay alatt, mert azt hittem hogy összeszakadok, megszólaltam:
-Jay! Nem bírlak.-nyögtem
.Jajj bocsi.-mosolygott, és felültetve ott folytattuk ahol abbahagytuk. Kb 5 perc után, már a levegőt kapkodva válzunk el egymástól.
-Gyere együk meg a tortát.-mondta mosolyogva.

Én követtem, és előpakoltuk az evőeszközt/tányérokat.
Este még Tv-t néztünk, és beszélgettünk. Ma nálunk aludt.

Reggel arra keltem, hogy Jay az arcomat puszilgatja.
-Jó reggelt neked is.-motyogtam álmosan.
-Jó reggelt.-Mi lenne ha ma elmannénk sétálni?-kérdezt
-Oké.

2 órán át készülődtünk. Vagyis ő csak kb 1 :D
A parkba sétáltunk, ahol a többi szerelmespár is. Igen, bevallhatom hogy szerelmes vagyok Jackson Rathbone-ba. Amikor ott sétáltunk kézen fogva, egy sikítást hallottam.


Ki sikíthatott? Mi sikíthatott?

3 megjegyzés:

  1. szia
    most találtam az oldalt és nekm tetszik a történeted várom a folytatás mihamarab
    puszi Mimi

    VálaszTörlés
  2. Köszi Mimi.
    A folytatás nem tudom hogy mikor lesz, de úgy tűnik hogy hamar... :D

    VálaszTörlés
  3. Wow
    Ez nagyon jó lett:)
    Örülök, hogy összejöttek:)
    Várom a következő részt:)

    VálaszTörlés